جملات زیبا برای رایتل
جملات زیبا برای رایتل
عمس پست

به غضنفر میگن اگه تو موتور ماشین ماست بریزیم چی میشه میگه هیچی بجای بوق میگه دوغ تست معرفت شناسی : 1- اگه دوستم داری یه جوک بفرست 2- اگه عاشقمی بهم زنگ بزن 3- اگه برات مهمم یه تک زنگ بزن 4- اگه دوست داری همدیگر و ببینیم یه اس ام اس خالی بفرست 5- اگه برات مهم نیستم هیچ کاری نکن

اس ام اس رایتلی باحال

آقا رفتم یه رایتل خریدم خیلی هم عالیه ولی... نمیدونم چرا ایرانسل دیگه بهم اس نمیده! یعنی فهمیده؟ :-/ شارژ رایتل وقتی داری فکر می کنی که من دارم فکر می کنم که تو داری فکر می کنی که من به چی فکر میکنم دلم می خواد که فکر کنی که من به تو فکر میکنم .

پیامک خنده دار درباره شارژ رایتل

دو تا تركه دو تا گاو ميخرن، اولي به دومي ميگه: حالا چي كار كنيم كه گاوامون با هم اشتباه نشن؟ دومي ميگه: تو دست به گاوت نزن، من يه گوش گاومو ميكنم. بعد از چند وقت، گاو اولي هم گوشش گير ميكنه به يه جايي كنده ميشه. ايندفعه دومي ميگه: تو دست به گاوت نزن من دم گاومو ميكنم. از قضا بعد از چند وقت دم اون يكي گاوه هم كنده ميشه....... خلاصه هي اولي ميزنه يه جاي گاوشو ناقص ميكنه، اون يكي گاوه هم همون بلا سرش مياد. آخر سر اولي شاكي ميشه به دومي ميگه: اصلاً سفيده مال من سياهه مال تو

رایتل و ایتور

مکالمه تصویری رایتل هم دردسرشده چون چی بپوشم، وای آرایش نکردم را توخونه هم به جون دخترا میندازه. خرید شارژ رایتل بچه ها نت من رایتل هست.مال شما هم هی قطع و وصل میشه نتتون? از غضنفر میپرسن سه تا اعضا بدن نام ببر میگه مری معده مریم میگن مریم دیگه چه صیغه ایه میگه مریم جیگر منه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: